میخوام غُُر بزنم....

مَنِ رَها...

یِ روزی اوج میگیرم...یِ روز در همین نزدیکی...

میخوام غُُر بزنم....

دلم میخواد غر بزنم....از در و دیوار گله و شکایت کنم...فحش پاستوریزه ای بدم فقط جهت خُنَکیِ دل خودم...دلم میخواد داد بزنم....پیشونیم درد داره...چشمام درد داره....دلیلش?! به قول تی وی: به نام خدا! گوشی موبایلم!!! انقدی الان حسای مختلف دارم که حس انفجار بم دست داده...دلم سورتمه میخواد و یه عالم جیغ و داد و فریاد و فحش و این صُبتا.دلم فیلم دلشکسته رو میخواد! دلم یکی رو میخواد ک کاری کنه ک بعدش بگم "سرزده,سرزده!" هییی...دنیا...مرامتو عشقه:| به قول آقای همساده داغونم کردی...له لهم!!! کی? نمیدونم...هذیون گوییه...تب ندارم اما...شاید روحم تب کرده! اکشال نداره!

 

 

+نه واقعن,چطور ممکنه?

+یه آدمِ جذاب پیدا شد:)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  17 / 1 / 1393برچسب:,ساعت 2:8  توسط badbadak